אסור לפספס • הערב ב-21:00: שעשועון שמירת הלשון של בזק בפרק מיוחד

יוסי אשר No Comments on אסור לפספס • הערב ב-21:00: שעשועון שמירת הלשון של בזק בפרק מיוחד

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם השנה יוצאת בזק בפעילות נוספת שמטרתה חיזוק נושא שמירת הלשון, תוך חיבור למישור הערכי ועידוד תחרות והצטיינות במגזר החרדי, וממשיכה את חידון ביד הלשון-בחברותא.

הערב ב-21:00 ובכל יום חמישי יארח מנחם טוקר, בשידור וידאו חי כאן באתר, 5 חברותות באולפן 'קול חי' להתמודדות ראש בראש בשאלות בתחום שמירת הלשון. במקביל יוכלו המאזינים ברדיו והצופים כאן באתר לענות על אותן השאלות דרך מערכת טלפונית מתקדמת שמספרה 1-800-800-293. בסוף כל פרק תתמודד חברותא אחת מול מאזין אחד מהבית על הפרס השבועי הגדול והיוקרתי בשווי 4,000 שקלים. בנוסף במהלך השידור יחולקו למתמודדים שוברים ומתנות יוקרתיות. בסיום העונה ייערך פרק גמר מיוחד בהשתתפות קהל בו יתמודדו החברותות המצטיינות של העונה כולה על פרס גדול ויוקרתי במיוחד.

רוצים להגיע לאולפן ולהתמודד בחברותא? לחצו כאן

אילן סיגל מנהל אגף שיווק פרטי בבזק: "בזק שמה לה למטרה לשמר ולקדם את התקשורת הכשרה והנקייה. זאת מתוך הבנה לצרכיו הייחודיים של המגזר החרדי. במשך מספר שנים אנו פועלים לחיזוק, קידום וניכוס ערך שמירת הלשון באמצעים שונים, אשר התקבלו רבה בקרב הציבור בחרדי והוכתרו כהצלחה אדירה, בעקבות הצלחת הפעילות בשנים הקודמות, גם השנה אנו שמחים לקיים פעילות לקידום שמירת הלשון עם עונת החברותות הייחודית והמפתיעה".

הרה"ג צבי ירום יו"ר מכון משנת החפץ חיים שמלווה את הפעילות כבר שנה שנייה: "חידון ביד הלשון מפתח את האמביציה בקרב המשתתפים להתחזק בהלכות שמירת הלשון. עומדת לחברת בזק הזכות הגדולה של חיזוק ערכי שמירת הלשון והדקות הרבות בהן לומדים אלפים את ההלכות ונמנעים מלשון הרע".

מנחם טוקר: "כבוד גדול להוביל שוב עם בזק את פרויקט העל לעידוד שמירת הלשון.האולפן המשחק הפרסים והשדרוגים יגרמו לשילוב קטלני של רוחניות עם גשמיות"



0 תגובות